מאזדה בצבע

ברוכים הבאים לגן עדן

ב”מיאטה-לנד” שבמחוז אומבריה שבאיטליה כבר ביקרתם? כפר הנופש האולטימטיבי לכל חובבי הרכב

החיים במחוז אומבריה שבאיטליה הם סוג של גן עדן. רוח חמימה מלטפת את שדות החמניות על גבעות מנוקדות בווילות עשויות מאבן גסה. זקנים יושבים בשלווה על ספסלי עץ, ילדים בועטים בכדורים על קירות הסמטה ובני נוער מצחקקים חולקים פרוסות פיצה. הכפר הקטן הזה, 30 ק”מ דרומית לפרוג’ה, אינו שונה בהרבה מהכפרים שמסביבו. אלא שלחובבי הרכבים, מדובר בגן עדן של ממש.

אנדריאה מנצ’יני

אנדריאה מנצ’יני, בן 45, הוא ככל הנראה המעריץ מספר אחת של המאזדה MX-5 מיאטה. הוא התאהב ברכב ברגע שראה אותו לראשונה ב-1990 וכיום כבר יש לו 30 רכבים מדהימים ביופיים. לאחרונה הוא החליט לקחת את התחביב צעד אחד קדימה ופתח את ה”מיאטה-לנד” – מלון כפרי בו האורחים יכולים לנווט באזורים הכפריים היפיפיים שמסביב באחת מהמכוניות האהובות שלו.

“מיאטה-לנד” ממוקמת בחמישה דונם של עצי פרי ושבילים מיוערים, ובליבה וילה בת 200 שנה לצד בניין חדשני המשקיף על בריכה גדולה. בהאנגר סמוך נמצאות המכוניות האהובות עליו, והוא גם ישמח לספר לכם על ההיסטוריה של כל אחת ואחת מהן.

מנצ’יני הוא מעיין שופע של ידע, זו התשוקה הגדולה שלו. הוא יכול לספר לפרטי פרטים על כל רכב ועל ההיסטוריה של ה-MX-5, על שלל השינויים בין המודלים השונים. כל מעריצי הרכב מכירים אותו, מכיוון שהוא גם פעיל בפורומים ומועדוני מעריצים ברחבי העולם. יש לו גם מוזיאון קטן, עם כל פרסום וקטע שנכתב אי פעם על הרכבים. מדובר איסוף אובססיבי קפדני.

במקרה הזה הסנדלר לא הולך יחף – כל רגע פנוי הוא מבלה בנהיגה ברחבי איטליה. כל רגע פנוי אחר הוא מעביר בשחזור ודיון במכוניות שלו – עם עין אחת פקוחה על האינטרנט, שם הוא לא מפסיק לחפש תוספות נוספות לאוסף שלו .אז אם אתם מתכננים חופשה בקרוב – זה הזמן לקפיצה קטנה לאיטליה, “מיאטה-לנד” מחכה לכם.

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים