מאזדה בצבע

מעבירים הילוך לאונליין

במציאות בה הכל משתנה ברגע, אפילו המכוניות הופכות מדיגיטליות למוחשיות ברשת

קניות באינטרנט הן כבר סיפור די עתיק. אתרים כמו אמזון ואלי אקספרס עשו טונות של מיליארדים ממכירת כל מה שזז ברווח שבין לק לציפורניים ועד מפלט לפורד מוסטנג. כמעט כל דבר אפשר לרכוש אונליין, רק שעד לאחרונה נעדרו מהזירה הזו כלי רכב. הסיבה לכך נעוצה בשיטת השיווק המסורתית,  שכוללת הגעה לאולם תצוגה.

הכירו את “מסע הלקוח”, הדבר הזה שמתחיל במחשבה פתאומית עם הקפה של הבוקר  – “אולי הגיע הזמן להחליף את האוטו?”,  ונגמר בריח של אוטו חדש, שמתפוגג בפעם הראשונה כשהילד מקיא את החטיף במושב האחורי.

פעם, המסע דרש תחקיר מוקדם, כיתות רגליים מתיש בין אולמות התצוגה רק כדי לאסוף קטלוגים, לשוחח עם אנשי מכירות, לחזור הביתה, לקרוא כמה מגזינים ואז לחזור לאולם כדי לנהל מו”מ קשוח. שיחה לבנק, שיחה לביטוח, אספרסו אחד יותר מדי והופ – הסתיים מסע בן שבועות ארוכים שדרש מכם אוקיינוס של משאבים.

היום, זה קורה בדיוק כמו למעלה.

ועדיין, אפשר גם לקצר את המסע הזה, לדלג על כמה תחנות, ואפילו על כולן. זה מתחיל בגודש המידע שיש ברשת על כל דגם ודגם – אם באתרים של היבואנים, ואם באמצעות חוות דעת בלתי תלויות של מבחני הרכב השונים (אנחנו אוהבים במיוחד את המבחנים ההשוואתיים שמאזדה מנצחת בהם, הם הכי שווים).  זה ממשיך באולם, כי האמת, שאי אפשר לקנות אוטו בלי לגעת ולממש אותו. בפרט אם מדובר במאזדה, שמקרוב מבינים כמה היא יפה.

אבל זה לא חייב להמשיך באולם.

זה נכון בפרט כשיש קורונה, והגבלות תנועה וריחוק חברתי ושאר מרעין בישין. והשינוי הזה הוא לא סתם שינוי: על פי נתונים שמציגה פייסבוק 71% מהישראלים עדיין נרתעים לצאת מהבית ו-85% מעדיפים לקנות אונליין. וכמו תמיד, אילוץ ומצוקה מולידים את האבולוציה וההתפתחות, כך שבשורה התחתונה אפשר גם לחקור, גם להתרשם, גם לבחור, וגם לקנות ברשת.

מנגד, ראיתם אותנו מתלבטים בקשר למאזדה? אולי בין הדגמים השונים. אולי בקשר לצבע (בשבילנו, אדום מאזדה).

עכשיו יש פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת את השלמת מסע האין כומתה. לא דבר מאוד פשוט. חשבו כמה דגמים יש. לכל דגם יש כמה גרסאות, שילובי צבעים, פנים וחוץ, חומרי ריפוד, חישוקי גלגלים, אביזרים, חבילות של תוספות ועוד ועוד. הרי אף פעם לא חסר עוד.  ואחרי כל זה, מגיע האתגר האמיתי:  רכישת מוצר שעולה עשרות ומאות אלפי שקלים בצורה מאובטחת.

בסופו של דבר זה משתלם מאוד, ומפרדס הלימונים של הקורונה אפשר להפיק מיץ איכותי. הנה, גם  המאזדה הבאה שלכם אפשר לקנות אונליין, לבחור את רמת הגימור ואת הגרסה שתהיה רק שלכם, ולקבל אותה עד הבית. יותר מזה, באתר המכירות יחכו לכם הצעות ומבצעים, שניתן למצוא רק ברשת. וזו בהחלט סיבה טובה לא לצאת מהבית. מספרים לנו שזה אפילו יותר בריא.

בואו, תראו בעצמכם:  shop.mazda.co.il

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים