חדשות מאזדה

הכי יפה שיש

יש לה אופי, והיא שואפת להביא שלום עולמי ולשנות את העולם. אבל מאזדה 3 נבחרה גם כמלכת היופי לשנת 2020

בזמן שאנחנו עוקבים כמו כולם אחרי ההתמודדות העולמית והישראלית מול נגיף הקורונה – כיף לקבל גם חדשות טובות ואישוש למה שרובנו הרגשנו כבר מזמן: מאזדה 3 החדשה היא רשמית המכונית היפה ביותר בעולם לשנת 2020.
ה-world car awards העניקה למאזדה 3 החדשה את התואר “car design of the year” לשנת 2020. ולא, לא מדובר באיזה פרס אזוטרי ממדינה חסרת חשיבות – בדיוק להיפך.

הבחירה נעשתה על ידי פאנל של מומחי על, חדי אבחנה, אם יורשה לנו להעיר, המורכב מ- 86 שופטים מ-24 מדינות, אשר דירג את המועמדות מצביע בחמש קטגוריות: מכונית השנה (כללי), מכונית הפאר, מכונית הספורט, מכונית עירונית והמכונית המעוצבת של השנה.

בדרך לגריפת התואר, היא השאירה אבק לדגמים מעולים ומרשימים כמו פורשה טייקן ו-אלפיין A110. לא נורא, גם מקום שני ושלישי הוא מאוד מכובד.

ולא רק העיצוב היה מצטיין – כי גם בקטגוריה הכללית הדור החדש של דגמי מאזדה דופק נוכחות משמעותית. עם מקום שני למאזדה 3 החדשה ומקום שלישי למאזדה CX-30. שוב מול פיינליסטים סופר מוכשרים של מיטב מותגי הרכב בעולם.

ובמלים אחרות, נכון שאנחנו חוזרים ומספרים לכם על האיכויות של הדור החדש של דגמי מאזדה, ועל כך שמדובר במכוניות פרימיום של ממש? אז עזבו אותנו, אנחנו מאוהבים, תראו מה אומרים המומחים הכי גדולים בעולם.

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים