חדשות מאזדהדגמים

הן פה! מהדורות ה-SPECIAL EDITION לציון 100 שנות מאזדה

מאזדה מוקירה תודה ללקוחותיה הנאמנים ומוציאה מהדורת אספנים מיוחדת, לציון 100 שנה להיווסדה, מחווה לדגם ה-R360 האגדי. המהדורה שנפתחה למכירה בישראל בדגמי ה MX-5 ,CX-30 ו MAZDA6 – מבטאת את התשוקה המוטורית ופילוסופיית העיצוב הייחודית המאפיינים את החברה.

גם אתם יכולים להיות בעלים של מה שיהפוך מיד לקלאסיקה מודרנית. מה מקבלים וכמה עולה? כל הפרטים בפנים

בימים אלה מתחילה בארץ מכירתם של שלושה דגמי מאזדה יוצאי דופן. מי שיבחרו בהם יוכלו להיות בטוחים בדבר אחד: בפקק היומי בנתיבי איילון, כשהם יביטו החוצה מהחלון ויראו מולם אוקיינוס של מכוניות סבירות ובינוניות, לא יהיו הרבה כמותם על הכביש. אולי מכיוון שאלה מכוניות שמגיעות פעם במאה שנה – מילולית. נעים להכיר: מהדורת 100 השנים של מאזדה.

לארץ תגיע כמות מוגבלת משלושה דגמים: MX-5, MAZDA6, ו-CX-30. בכל אחד מהם תקבלו חבילה של פרטי עיצוב מעניינים ומיוחדים, שמסמלים את רצונה של החברה לחגוג ביחד עם הלקוחות הנאמנים הנאמנים את מאה שנותיה. בכל שלושת הדגמים, מהדורת ה-100 המיוחדת מגיעה בצבע מרכב אחד ויחיד: לבן פנינה. ובכולן, פרטי העיצוב הם בגווני אדום יין. למה דווקא אדום לבן? עוד נחזור לזה בהמשך. אבל לפני כן, בואו נדבר על האבזור והמחירים.

ראשית, בכל אחד מהדגמים, מהדורת מאה השנים מיוצרת על בסיס רמות הגימור הגבוהות של כל דגם. ועל הבסיס הנדיב הזה מוסיפים:

  • צבע מרכב בלבן פנינה
  • סמלים עם לוגו 100 שנה מסביב לרכב
  • לוגו 100 שנה במרכז חישוקי הסגסוגת
  • ריפודי עור / עור נאפה בגוון בורדו
  • גימורים ייחודיים בתא הנוסעים בגוון לבן
  • שטיחים בגוון בורדו עם לוגו 100 שנה
  • רצפת הרכב בגוון בורדו
  • חותמות 100 שנה בכריות תמיכת הראש במושבי הנהג והנוסע
  • חותמת 100 שנה במפתח הרכב

ויש עוד תוספת אחת שלא מגיעה עם הפירוט הרשמי: תחושה שאתם נוהגים במשהו ייחודי, שיוצר במספרים מוגבלים מאוד והוא בולט על הכביש, מושך אחריו מבטים ושאלות. וגם משהו שאולי, יום אחד, יהפוך לפריט אספנים. קלאסיקה מודרנית.

ועכשיו בואו נספר קצת על מאה שנותיה של מאזדה, ועל הדרך הארוכה שעשתה החברה הקטנה מהירושימה (כן כן, המקום של הפצצה) מייצור כלי עבודה, עבור בתלת-אופנים ממונעים וכלה בדגמים בעלי פילוסופיית העיצוב הייחודית שאנחנו מכירים כיום.

כאמור, בתחילת דרכה, בשנות ה-20 של המאה הקודמת, ייצרה החברה הצעירה ציוד לתעשייה. בעשור הראשון לחייה היא נקלעה לקשיים. אנשי עסקים מקומיים חילצו את מייסד החברה מפשיטת רגל. ואז, העסק שינה כיוון והתחיל לייצר תלת-אופן שהיה שילוב שימושי ופשוט בין טנדר לאופנוע. זה מה שהלך ביפן של שנות ה-30. בין לבין החברה התנסתה בתכנון וייצור של אופנועים במספרים קטנים, אבל אז פרצה מלחמת העולם השנייה, שכולנו זוכרים איך היא הסתיימה: בשני פיצוצים גרעיניים, אחד מהם בהירושימה. אחרי המלחמה, בעוד שהירושימה חרבה כמעט לחלוטין, המשרדים המוניציפליים השונים של העיר נקלטו והתארחו במפעל של מאזדה, שלא נפגע.

הרגע המכונן הגיע ב-1960, ארבעים שנה לאחר ייסודה. סופסוף, אנשי החברה אזרו עוז וייצרו מכונית ראשונה, ה-R360. וזו מתוקה של ממש: קטנת ממדים, שתי דלתות, מנוע מקורר אוויר מאחור ושני פנסים עגולים בחזית. ה-R360 נחשפה בביתן הראשון אי פעם שמאזדה הקימה בתערוכת רכב, כשהיא מוצגת בו בגוף לבן בוהק וגג אדום. סמל לחלום, להפוך למשהו גדול יותר ומיוחד יותר שמדבר ללב של האנשים ומשפר את איכות החיים שלהם בזכות חדוות נהיגה וניידות מעולה. מכונית הקופה הפכה מיד לליבה שממנה פיתחה מאזדה את האופי הייחודי של המכוניות שלה.

ואת האדום-לבן של המכונית הקטנה וההיסטורית, מאזדה לא שכחה אף פעם. וכשהגיע הזמן לציין את מאה שנותיה, זו היתה החלטה טבעית לבחור בצבעים הללו, כמחווה ל-R360 שהתחילה הכל.

 

מחירה של מהדורת ה-100: תוספת של 6,000 ₪ על רמת הגימור הגבוהה ביותר בכל דגם

 

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים