דגמים

היא בשבילכם

עם אבזור נדיב בדגמי ה-L1.5 וקאמבק למנוע ה-L2.0 שכולל הפעם רמת גימור חדשה ומפנקת, ה-CX-3 חמושה מתמיד לקרב האורבני

את מנוע ה-L2 של מאזדה 3-CX החליפה לא מכבר גם גרסת L1.5 חסכונית ויעילה, שהפכה את הקרוסאובר הקטן והחצוף של מאזדה נגיש מאי פעם. עתה, המנוע הבכיר יותר חוזר להיצע, בשתי רמות גימור חדשות ומפנקות.

מנוע ה-L1.5 של ה-3CX- הוא ממשפחת  SKYACTIVE המוכחת של מאזדה, אשר מפיק 116 כ”ס ו-14.8 קג”מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנאטרית (כלומר, לא רובוטית) בעלת שש מהירויות. את הזינוק ל-100 קמ”ש מבצעת ה CX-3 בגרסת ה-L1.5 תוך 11.2 שניות. המהירות המרבית היא 170 קילומטרים לשעה. עוד יתרון של המנוע החדש: צריכת הדלק. צריכת הדלק המשולבת של ה-3-CX בגרסת ה-L1.5 היא 15.4 קילומטרים לליטר.

גרסת כניסה פירושה פחות אבזור בטיחות? התשובה: “בטח שלא”! מאזדה מקפידה על סטנדרט אבזור בטיחות גבוה גם בגרסאות הכניסה של כל דגמיה בישראל וזה אומר שגם גרסת ה-L1.5 מצוידת כסטנדרט במערכת בלימה אוטומטית שפועלת במהירות של עד 80 קילומטרים לשעה ובהתראת סטייה מנתיב.

ומה עם האבזור? מאזדה 3-CX בגרסת ה- 1.5 ליטר משווקת בישראל בלא פחות משלוש רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית, ZOOM כבר מגיעה עם חישוקי “16, בלם חנייה חשמלי ובקרת אקלים. גרסת הביניים URBAN מצוידת בין היתר גם בחישוקי “18 וריפוד דמוי עור. ואילו ברמת הגימור הבכירה PURE מתווספות מערכות בטיחות מתקדמות כמו מערכת לניטור שטחים מתים ותנועה צולבת בנסיעה לאחור (BSM ו-RCTA), מערכת לבלימת חירום בנסיעה איטית לאחור, מערכת לניטור עייפות הנהג, וגם עיטורי כרום ופנסי ערפל בטכנולוגיית LED, מערכת שמע BOSE ומשטח הטענה ללא צורך בכבלים.

מנוע ה-L1.5 הופך את כרטיס הכניסה לאיכות והטכנולוגיה של מאזדה לנגיש מאי פעם, עם מחיר שמתחיל בגרסת הבסיס ב-118,900 שקל.

ומה עם הגרסה הבכירה? אז כמו שאמרנו, מאזדה 3-CX מציעה עתה שוב את גרסת ה-L2.0 החזקה יותר, לאלה שמעוניינים בהרבה יותר כוח זמין. אך כאן יש לנו חדשות: מעכשיו, מגיע דגם זה בשתי רמות גימור גבוהות: PURE (בדומה לדגם ה-L1.5) ומעליה PURE WHITE.

ברמת האיבזור הגבוהה והמפנקת ביותר, PURE WHITE תמצאו את כל מה שתואר ברמת PURE, בתוספת מושבי עור לבנים עם כוונון חשמלי וזיכרונות למושב הנהג, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה ועוד. למנוע החזק יותר הספק של 156 כ”ס,  מומנט מרבי של 21 קג”מ ב-2,800 סל”ד ותאוצה של 9.1 שניות במאוץ מ-0 ל-100 קמ”ש.

את או אתה רווקה או רווק? ה-CX-3 היא בשבילכם; אתם זוג צעיר שמחפש קרוסאובר שירגיש בבית בסביבה העירונית התובענית? ה-CX-3 היא בשבילכם; הגוזלים עזבו לא מכבר את הבית והוא בשל להרפתקאות חדשות – ה-CX-3 היא בשבילכם.

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים