10 דברים שחשוב לדעת על המאזדה 2

דברים טובים ויפים מגיעים באריזות קטנות. מאזדה 2 החדשה עולה שלב ומביאה רמה חדשה של עיצוב מודרני לצד חבילת אבזור מקיפה. 10 סיבות שבגללן תהיה לך ממש בקרוב מאזדה 2 בחניה.

  1. לא מתפשרת על איכות
    מי אמר שמכוניות קטנות צריכות להיות סגפניות, דלות וצ’יפ. מאזדה 2 תגרום לכם להרגיש כמו שתחושו בתוך כל אחד מדגמי מאזדה הבכירים. עטופים בתא איכותי, מחודד וטכנולוגי – כפי שמצופה ממכונית המביאה את חווית הפרימיום לסגמנט הסופר-מיני (B-Segment בשנת 2025).
  2. יותר בטוחה מתמיד
    מאזדה 2 מציגה רמה חדשה של בטיחות עם שלל מערכות סיוע לנהג שפשוט מצילות חיים. כך למשל המאזדה 2 תבלום אוטונומית לגמרי מעצמה אם תזהה הולך רגל, אפילו בלילה, במהירות נסיעה של עד 80 קמ”ש. בלימה אוטומטית יש גם בנסיעה לאחור וגם ניטור שטחים מתים. עם נחילי הקורקינטים והאופניים החשמליים בערים הגדולות, אלה תכונות שיכולות להציל חיים
  3. לנהוג בה זה כיף
    כמה פעמים פשוט יצאתם לנהיגה? סתם ככה כי זה כיף? לא זוכרים. אין בעיה. קחו את המאזדה 2 לסיבוב. רק כדי להיזכר כמה זה כיף לנהוג במכונית שמגיבה לך במדויק, והופכת לשלוחה של הידיים שלך. מערכת G Vectoring control הייחודית לקבוצה – מחדדת ומדייקת עוד יותר את התנהגות הכביש.

  1. קישוריות ע"פ מאזדה
    במאזדה מאמינים שכל המכוניות שהם מייצרים צריכות לתת היום חיבור דיגיטאלי קל ומהיר ביותר. כן כן, גם מי שבוחר במאזדה 2 ה”קטנה” ולא רק בדגמים הגדולים יותר שלהם. עם MZD CONNECT הקישוריות שלכם נמצאת למעשה בקצה הלשון. הפעלה קולית (באנגלית), ממשקי Apple CarPlay ו -Android Auto לשליטה על הטלפון הנייד שלכם, זה אומר למשל שה WAZE שבנייד וכל אפליקציות המוזיקה המובילות תהיינה זמינות לכם, כיף.
  2. אמינות, יותר כוח ופחות דלק
    מאזדה מפתחת טכנולוגיית מנועים ייחודית: SkyActive יכולנו להיכנס להסברים טכנולוגיים, נחסוך אותם מכם. בשורה התחתונה, המשמעות עבורנו אמינות ללא תחרות, יותר כוח ופחות דלק ופליטות מזהמים – בלי פשרות או קיצורי דרך. 116 כ”ס ו-14.8 קג”מ ממנוע 1.5 ל’ עם 4 בוכנות שעובדות בזריזות כדי להוריד את כל הכוח הזה דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. ל-100 קמ”ש תגיעו ב-10.3 שניות בלבד וצריכת הדלק המשולבת היא 15.87 ק"מ /ליטר 1. שני מצבי נהיגה: נורמל – חסכוני ומאוזן ו-ספורט לנהיגה נמרצת מאפשרים לכם להתאים את האופי של המאזדה 2 למצב הרוח שלכם. וכן – זה בדיוק כמו במכוניות הגדולות של מאזדה.
  3. רמה חדשה של בידוד ונוחות
    מכוניות קטנות הן לרוב פחות נוחות וקצת רועשות. זה קשור לכמה סיבות, טכניות בעיקר כמו משקל עצמי נמוך, מרחק סרנים קצר, רכיבים בסיסיים וזולים ולפעמים גם לעובדה שיש יצרנים (אחרים – לא מאזדה 😊) שחוסכים עליכם, ומספקים את המכוניות עם מאפיינים שלא תואמים את המציאות "הקטלוגית" אותה הם משווקים. אבל לא במאזדה. בדור החדש של מאזדה 2 כיילה מחדש היצרנית את מערכת המתלים כדי לספק רמות חדשות של שיכוך ובידוד. כעת, הטיפול בשיבושי הדרך נכון יותר ואחיזת הכביש גבוהה מתמיד. לכם זה ייתן חווית נהיגה נוחה ונעימה – מבלי לאבד את הקשר המיידי עם הרכב. כי זו המהות – החיבור בין הנהג לרכב – Jinba Ittai!
  4. שתי רמות אבזור
    מתחילת השיווק בישראל הייתה המאזדה 2 בין הרכבים המאובזרים והשלמים ביותר בקטגוריית המחיר אליה היא משתייכת. ללא ספק היא אחת האיכותיות ביותר.. אם לא ה- . תוכלו לבחור בין שתי רמות: Dynamic החבילה הפופולארית ביותר, לא חסר בה כלום. ו- Pure Black גרסת הקצה של ה-2. רמת אבזור שבקלות יכולה להיכנס בין שורות מותגי הפרימיום עם מה שהיא מציעה – למשל ריפודי עור משולבי בד, תצוגה עילית HUD, משטח טעינה אלחוטי למכשיר נייד פנסי חזית

  1. כמו הגדולים יש לה “כנף”
     מאזדה 2 קרובה יותר מתמיד לעיצוב ולאיכויות של דגמי מאזדה הבכירים. חזית במראה המעודכן והמחודד יותר, ה”כנף” של מאזדה מודגשת על רקע הגריל המלא – ומתמזגת לפנסי החזית. העיצוב החדש של חישוקי 16 אינץ’ (או 15 בגרסת Dynamic) – ה-2 נראית כבת משפחה ראויה לדור האחרון של מאזדה.
  2. שזה גם 10
    פעם אפשר היה לבחור בין רכב שחור, לבן, אפור או שמפניה. היום אפילו בסופר-מיני של מאזדה יש לכם מבחן של לא פחות מ-10 גווני צבע. שלושה גווני כחול, אדום עשיר ונוצץ, שני גווני אפור, לבן פנינה, כסף ושחור. ואף אחד מהם לא נראה “שטוח” ודל.
  3. מגיל 7 הוא מצייר מכוניות.
    נכון, רבים מאיתנו ציירו מכוניות בגיל 7 אבל ריו ינגיסאווה הפך את זה לקריירה. והוא כאן מכיוון שריו עיצב את המאזדה 2. אחת המכוניות שהשפיעו עליו הכי הרבה הייתה למבורגיני קונטאש (אצלנו הפוסטר שלה היה תלוי בחדר ליד זה של פארה פוסט) ואחרי שהשלים לימודיו התקבל ריו לעבודה במאזדה. שם היה חלק מצוות מעצבי המאזדה 5 שאתם מכירים ושל מאזדה CX-9 שרובכם לא מכירים. אח”כ, הוא קיבל דרור לעצב את הטנדר BT-50 ועם המאזדה 2 הוא כבר ממש עף. עובדה העיצוב שלה זיכה אותו בפרס מטעם משרד המסחר והתעשייה היפני. עיצוב שאנו נהנים ממנו עוד יותר, גם עכשיו.

497 צפיות

השאר תגובה

To top