חדשות מאזדה

הכי אמינה על הכביש

 מגזין הצרכנות יוקרתי אמריקני קובע: מבין כל מותגי הרכב המשווקים בארה”ב, מאזדה היא המותג האמין ביותר. נקודה

מזה 84 שנים מספק מגזין צרכנות אמריקני נחשב, סקרים אובייקטיבים ובחינה של מוצרים. לאורך שנות הפעילות של הארגון ללא מטרת רווח הזה, הוא שיחק תפקיד מרכזי בחקיקה של חובת החגירה של חגורות בטיחות ואף, בתחום אחר, היה ציר מרכזי בחשיפת סכנות העישון. זהו גוף שאמון מאוד על הציבור בארה”ב ומותגי רכב רבים נלחמים מדי שנה להגיע לראש הרשימה שלו – בעיקר בתחום האמינות.

לכן, וזה המקום שבו נכנסים התופים והחצוצרות, בסקר האמינות האחרון, שהתפרסם השבוע, מאזדה גרפה את המקום הראשון. הסקר בחן מכוניות בנות שנה עד שלוש ב-17 פרמטרים שונים ומתבסס על תקלות שבעלי הרכב חוו ב-12 החודשים האחרונים. הפרמטרים כוללים בין השאר גם: בעיות מנוע ושרשרת הנעה, מערכות חשמל ופליטת מזהמים, בקרת אקלים וגימור, מרכב וצבע, תקלות אבזור ומולטימדיה כולל תפעול.

מתוך ציון מירבי של 100. מאזדה קבלה ציון ממוצע לכל דגמיה של 83 (המיאטה הספורטיבית עם הגג המתקפל קיבלה 98 (!) מתוך 100 וכל דגמי ה-CX קיבלו ציון 85 ומעלה) כשהבאה אחריה במקום השני ניצבת טויוטה בפער גדול עם 74 נקודות. זה מביא את מאזדה לראש הסקר בפעם הראשונה בהיסטוריה של המותג.

על פי הדו”ח, הסיבות שבזכותן מאזדה הגיעה לטופ הן האמינות של המנוע והעמידות של תיבת ההילוכים האוטומטית. בנוסף בזמן שרבים אחרים עושים מעבר לקוקפיט דיגיטלי, מאזדה ממשיכה בגישה של מיתוג אמיתי אליו הנהג יכול לשלוח יד תוך כדי נהיגה מבלי להוריד עיניים מהכביש. במילים אחרות תפעול מערכות הרכב תוך כדי נסיעה הוא הרבה יותר אינטואיטיבי ובטיחותי.

עוד טרחו עורכי הסקר לציין, כי למרות הכיוון שאליו הולכת התעשייה, הדגמים השונים של מאזדה עדיין שומרים על הנאה מנהיגה ורבים בוחרים בה בזכות זה.

2020 התגלתה כמוצלחת למאזדה, שממשיכה לקטוף פרסים. ועכשיו מאזדה לא רק הכי יפה שיש אלא גם הכי אמינה על הכביש והכי מהנה לנהיגה.

 

 

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים