חדשות מאזדה

מאחורי הקלעים: כך נכנסו לראש של סושרד

איך מייצרים קמפיין למאזדה 3 CX עם מי שיכול לקרוא את המחשבות של אנשי הקריאטיב עוד לפני שעלה על הנייר?

שאלה מעניינת, לאומן החושים ליאור סושרד יש תשובות. הקונספט של סרטון הפרסומת החדש של מאזדה 3 CX הוא “לחיות דרכך” ובסרטון סושרד יושב עם חבר בפאב ו”נכנס” למחשבות של החבר כדי לחיות דרך חייו הפרועים של החבר.

טכניקת הצילום שממחישה לצופה כיצד סושרד חודר למוחו של החברה מבוססת על “כניסה” לגלגל העין של החבר – ומשם דרך מנהרה אל ה- Point Of View של החבר.

“גם אני הייתי ככה פעם” מודה סושרד: “כשהייתי צעיר הייתי הולך לברים ותוך כמה דקות כולם היו מתאספים סביבי כדי לראות את אומנות החושים”. כיום כבר לא צריך אומנות חושים כדי לחזור לתקופות היותר מהנות בחיים – עובדה, כדי ליהנות צריך רק לצאת לסיבוב במאזדה 3 CX.

צפו בסרטון המלא!

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים