חדשות מאזדה

אחד על אחד: איך נולד קמפיין חברתי

בעקבות גל האלימות בכבישים שהגיע לשיאו בחודשים האחרונים, החליטה מאזדה להרים את הכפפה ולהוביל קמפיין רחב בהובלת הפרזנטור שלה, ליאור סושרד, שכלל פרסומת בטלוויזיה, בדיגיטל ואפילו אתר ייעודי להדפסת סטיקרים אישיים לרכב שיזכירו לכולם שברכב ישנו אדם עם משפחה שממתינה לו בבית.

יוגב וייס, מנהל השיווק של דלק מוטורס, הגיע לאולפן “כלכליסט “וסיפר כיצד מחויבות חברתית משתלבת עם ערכי המותג. “היום מצופה ממותגים לנקוט עמדה ברורה. אנחנו חיים פה. כשבן אדם רוכש את הרכב שלנו הוא נוסע בו לטוב ולרע. לנו יש אחריות ומחויבות כלפיו, אנחנו שומרים ומגנים על בטיחותו.”

צפו בראיון המלא >> http://bit.ly/3XJdvpG

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים