דגמים

10 דברים שלא ידעת על מאזדה 2 החדשה

דברים טובים באים באריזות קטנות. מאזדה 2 החדשה עולה שלב ומביאה רמה חדשה של אבזור, יוקרה וגם בטיחות. 10 סיבות שבגללן תהיה לך ממש בקרוב מאזדה 2 בחניה

 

  1. לא מתפשרת על איכות. מי אמר שמכוניות קטנות צריכות להיות סגפניות, דלות וצ’יפ. מאזדה 2 תגרום לכם להרגיש כמו שתחושו בתוך כל אחד מדגמי מאזדה הבכירים. עטופים בתא איכותי, מחודד וטכנולוגי – כפי שמצופה ממכונית המביאה את איכויות של פרימיום לסגמנט בשנת 2020.

 

  1. יותר בטוחה מתמיד. מאזדה 2 החדשה מציגה רמה חדשה של בטיחות עם שלל מערכות בטיחות וסיוע לנהג שפשוט מצילות חיים. כך למשל המאזדה 2 תבלום אוטונומית לגמרי מעצמה אם תזהה הולך רגל, אפילו בלילה, במהירות נסיעה של עד 80 קמ”ש. עם עדר הקורקינטים והחשמליים בערים הגדולות (בזמנים שאין סגר כמובן), זו תכונה מצילת חיים.

 

  1. לנהוג בה זה כיף. כמה פעמים פשוט יצאתם לנהיגה? סתם ככה כי זה כיף? לא זוכרים. אין בעיה. קחו את המאזדה 2 החדשה לסיבוב. רק כדי להיזכר כמה זה כיף לנהוג במכונית שמגיבה לך במדויק, והופכת לשלוחה של הידיים שלך. מערכת G Vectoring control הייחודית לקבוצה – מחדדת ומדייקת עוד יותר את התנהגות הכביש.

  1. קישוריות ללא גבולות. במאזדה מאמינים שכל המכוניות שהם מייצרים צריכות לתת היום חיבור דיגיטאלי קל ומהיר ביותר. כן כן גם מי שבוחר במאזדה 2 ה”קטנה” ולא רק בדגמים הגדולים יותר שלהם. עם MZD CONNECT הקישוריות שלכם נמצא למעשה בקצה הלשון. הפעלה קולית (באנגלית), ממשקי carplay ו-android לשיקוף של הטלפון הנייד שלכם. וזה אומר שה-WAZE שבנייד וכל אפליקציות המוזיקה המובילות תהיינה זמינות לכם. הודעות SMS יוצגו על מסך 7 אינץ’ ובעברית צחה. כיף.

 

  1. 5. יותר כוח פחות דלק. מאזדה מפתחת טכנולוגיית מנועים ייחודית: SkyActiv . יכולנו להיכנס להסברים טכנולוגיים, נחסוך אותם מכם. בשורה התחתונה, המשמעות עבורנו היא יותר כוח בפחות דלק – בלי פשרות או קיצורי דרך. 116 כ”ס ו-14.8 קג”מ ממנוע 1.5ל’ עם 4 בוכנות שעובדות בזריזות כדי להוריד את כל הכוח הזה דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. ל-100 קמ”ש תגיעו ב-10.3 שניות בלבד וצריכת הדלק הבינעירונית תהיה רק 4.9 ליטרים לכל 100 קילומטרים. שני מצבי נהיגה: נורמל – חסכוני ו-ספורט לנהיגה נמרצת מאפשרים לכם לתפור את האופי של המאזדה 2 למצב הרוח שלכם. וכן – זה בדיוק כמו במכוניות הגדולות של מאזדה.

 

  1. רמה חדשה של בידוד ונוחות. מכוניות קטנות הן לרוב לא נוחות ורועשות. זה קשור למרחק הקצר בין הסרנים (הגלגלים הקדמיים והאחוריים), וגם לזה שיצרנים (אחרים) חוסכים עליכם, ומספקים את המכוניות עם מתלים שהם קנו במקס-סטוק, ועם בידוד שמתאים לקירות של סוכה ולא למכונית שנוסעת ב-120 קמש בחוצה ישראל. אבל לא במאזדה. לכן בדור החדש של מאזדה 2 כיילה מחדש היצרנית את מערכת המתלים כדי לספק רמות חדשות של שיכוך ובידוד. יש עתה טיפול נכון יותר בחירפוצי הכבישים כמו גם באחיזה שמאותגרת ברחובותינו מטולאי האספלט. בשבילכם זה יתן חווית נהיגה נוחה ונעימה – מבלי לאבד את הקשר המיידי עם הרכב.

 

  1. שלוש רמות אבזור. מתחילת השיווק בישראל הייתה מאזדה 2 למאובזרת ביותר בקבוצה. בהמשך היא הפכה להיות האיכותית ביותר. ועתה היא גם וגם. מלאה באבזור של איכות. תוכלו לבחור בין שלוש רמות: דיינאמיק, אלאגנט ו-PURE WHITE. זו האחרונה יכולה בקלות להיכנס בין שורות מותגי הפרימיום עם מה שהיא מציעה – למשל ריפודי עור לבנים.

  1. כמו הגדולים יש לה “כנף”. מאזדה 2 החדשה קרובה יותר מתמיד לעיצוב ולאיכויות של דגמי מאזדה הבכירים. גריל קדמי במראה המעודכן והמחודד יותר. בחזית מודגשת ה”כנף” של מאזדה שעתה מתמשכת לתוך פנסי החזית. גם הפגוש החדש מבליט יותר את מימד הרוחב ועם העיצוב החדש של חישוקי 16 אינץ’ (או 15 בגרסת דיינאמיק) – ה-2 נראית כבת משפחה ראויה לדור האחרון של מאזדה.

 

  1. שזה גם 10. פעם אפשר היה לבחור בין רכב שחור, לבן, אפור או שמפניה. היום אפילו בסופרמיני של מאזדה יש לכם מבחן של לא פחות מ-10 גווני צבע. שלושה גווני כחול, אדום עשיר ונוצץ, טיטאניום, שני גווני לבן, אפור, כסף ואפילו שחור. ואף אחד מהם לא נראה “שטוח” ודל.

 

  1. מגיל 7. הוא מצייר מכוניות. נכון, רבים מאיתנו ציירו מכוניות בגיל 7 אבל ריו ינגיסאווה הפך את זה לקריירה. והוא כאן מכיוון שריו עיצב את המאזדה 2. אחת המכוניות שהשפיעו עליו הכי הרבה הייתה למבורגיני קונטאש (אצלנו הפוסטר שלה היה תלוי בחדר ליד זה של פארה פוסט) ואחרי שהשלים לימודיו התקבל ריו לעבודה במאזדה. שם היה חלק מצוות מעצבי המאזדה 5 שאתם מכירים ושל מאזדה CX-9 שרובכם לא מכירים. אח”כ, הוא קיבל דרור לעצב את הטנדר BT-50 ועם המאזדה 2 הוא כבר ממש עף. עובדה העיצוב שלה זיכה אותו בפרס מטעם משרד המסחר והתעשייה היפני. עיצוב שאנו נהנים ממנו עוד יותר, גם עכשיו.
תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים