מאזדה בצבע

חדשות טובות 3#

אחרי פסח כבר כאן, ומסתבר שגם אנחנו. קבלו את החמישייה שלנו לשבוע הקרוב:

1# אמרו כן לציפור! רגע של תרבות עברית. מלאה גולדברג ועד יונה וולך, מביאליק ועד ז׳קלין כהנוב. מיזם ״העברים״ הוא מעבדת יצירה לסרטי תעודה ביוגרפיים על כותבים וכותבות בולטים בתרבות העברית והיהודית. 14 סרטי הסדרה המצוינים זמינים לצפייה בחינם באתר https://ivrim.co.il/ וביו טיוב, והם משלבים בין הסיפור הביוגרפי של אותם סופרים ומשוררים, לבין תרגום קולנועי מרהיב של היצירה הטקסטואלית שלהם.

2# חזרה ללימודים. המוזיקאי (סולן להקת “שייגעצ”) והמורה לאזרחות יובל מנדלסון, מעלה לעמוד הפייסבוק שלו ולפלטפורמות המוזיקה בסטרימינג את פרויקט ״אזרחות טובה״. שירים וקליפים הומוריסטים שכתב והלחין, כהכנה גרות באזרחות 2020. מומלץ לרענן את הזיכרון גם אם אין לכם טינאייג׳ר בבית  וגם המוזיקה ממש סבבה.
Yuval mendelson – יובל מנדלסון בפייסבוק, אפל מיוזיק, יו טיוב, ספוטיפיי ודיזר

3# טוב וגבוה. הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב, מאפשרת לכולם להיות שומעים חופשיים בסלון ביתם. ״הורות בימי קורונה״, ״דתות אסיאתיות מדברות על סבל״ ועוד. מרצי הפקולטה העלו מגוון הרצאות והיצע מעשיר ומסקרן. הדף גם מתעדכן מעת לעת. שווה בדיקה וריפרוש: https://humanities.tau.ac.il/podcast

4# צאו בחוץ! הטבע מתעורר ואנחנו לא שם כדי לראות את זה. למרבה השמחה הרשת (כן כן, שוב היא) מציעה מגוון של סיורים וירטואלים בפארקים לאומיים ברחבי העולם. ב- Google Arts & Culture, , איגדו סיורים כאלה שאיכות הצילומים שלהם גבוהה והם גם מלווים בהסבר קולי. אפשר להתחיל באלסקה, לעבור להרי הגעש בהוואי ולסיים בשוניות האלמוגים בפלורידה.

5# בשעה טובה. הכירו את יינג יינג ו-לה לה זוג דובי פנדה בני 14 מגן השעשועים אושן פארק בהונג  קונג.  אתם יודעים איך זה, כשהטבע מתעורר גם החשק מתעורר ובפארק הסיני מדווחים שבשבוע שעבר השניים הזדווגו באופן טבעי לראשונה מאז 2010 (!), מה שעל פי זאולוגים מגדיל את הסיכוי לבייבי פנדה בקרוב. אושן פארק הונג קונג סגור למבקרים מאז ינואר השנה ועושה רושם שהשניים פשוט היו צריכים קצת אינטימיות.

 

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים