מאזדה בצבע

כך תטוסו על הכביש המהיר גם בסגר

אז מה נעשה בימים המשונים והמסוגרים האלה? ברור מה:  קבלו את 5 משחקי המירוצים הכי שווים שיש

אחרי כל בינג’ אפשרי, כולל סדרות אלבניות שאפילו לא שמתם לב שכבר ראיתם בראש השנה, ובתוך כל הסגר הזה, שלא נותן לכם יותר מדי סיבות להתניע את הרכב, מגיע סגר סגור במיוחד. אתם לא צריכים לספר לנו, אנחנו יודעים טוב-טוב: אתם חייבים כבר להחזיק את ההגה בין שתי הידיים, ולהפליג על הכביש כמו שצריך לעבר האופק. ומאחר שאי אפשר, ולכו תדעו מתי באמת יהיה אפשר, הנה תחליף מיוחד לרגל המצב – קבלו את חמשת משחקי המירוצים הכי שווים שיש.

Forza Horizon 4

אוהבים מכוניות? אוהבים מאוד מאוד מכוניות? אז המשחק הזה ייתן לכם הרבה יותר מכל מה וכמה שתעזו לפנטז. מסלולים יוצאי דופן, נפילות אדירות, מזגי אוויר קיצוניים ובולמי זעזועים שגם בעולם הבא אין.

Mario Kart 8 

בסך הכל שרברב איטלקי משונמך, אבל הביצועים של מריו שוב נותנים ערך מוסף אמיתי. בוורסיה הזו מריו מציע סט פעולות מתוחכם, שתמצאו אצלו בבלעדיות מנצחת ותלחצו בכיף כדי להתפוצץ קדימה בנפח מנוע מוגזם ובמהירות קיצונית ביותר. בנוסף, לא תוכלו להרשות לעצמכם לוותר על קרבות מרתקים של אחד על אחד.  משחק מירוצים שרק בשבילו המציאו את המילה מטורלל.

 Dirt Rally 2.0

למתקדמים בלבד. הרפתקאת מירוצי שטח פראי עם גרפיקה מושלמת, שלא סתם נקרא  על שם קולין מקריי, מי שהיה אלוף ואגדת ראלי אימתנית.  דורש מיומנות אדירה ורמת ריכוז גבוהה במיוחד, שתוכלו להפיק מעצמכם בעיקר ביום בבית.

 F1 2019

 מהדברים האלה, שכל סופרלטיב שנקשר בשמם אינו מיותר. פשוט וואוו של דבר. העוצמה של אף 1 כל כך גבוהה שלפעמים זה מרגיש כמו גירסה משופרת של המציאות.

Forza Motorsport 7

32 מסלולים, יותר מ-700 כלי רכב מכל סוג אפשרי, גרפיקה של החיים האמיתיים ואין רגע דל:  פורזה מוטורספורט 7 הוא לחלוטין פסטיבל של ריגושים לחובבי המסלול.

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים