מאזדה בצבע

#תחשבו_חיובי

חמישה דברים שעושים לנו טוב בימים האלה – מדור מיוחד, שלא רוצה לקבל קביעות

#1 נגן את זה שוב, רובי

האביב מתקרב, אחריו יגיע הקיץ ואיתו ההבנה הכואבת שפסטיבלי המוזיקה השנתיים ידחו בכמה חודשים במקרה הטוב ובמקרה הרע יבוטלו. החדשות הטובות הן שבינתיים אפשר להתנחם בהופעות האינסטגרם של האמנים האהובים עלינו.  לא מדובר כאן על הופעות שמועברות בשידור חי מהזאפה, אלא בקטעים מאולתרים שמשודרים לייב מהבית, בלי צוות ביוטי ותסריטאי: פטי סמית מקריאה מספרים שכתבה, ליזו מבצעת את ״ג׳וס״ א-קפלה בתחתונים וחזייה במטבח, אבל אל תתפתו ללחוץ על הלינק שמבטיח הופעה חיה של 2U בבית של בונו, זה פייק. הגדיל לעשות הזמר רובי וויליאמס שבמשך שבוע הרים פעם ביום – לפעמים מהמיטה, לפעמים מחדר העבודה, מופע קורונה-יוקי חי והזמין את צופיו באינסטגרם לבחור שירים שאותם ביצע.

(באינסטגרם: robbiewilliams, @thisispattismith, @lizzobeeating@)

#2 משבר קוטור

מעצבי העל מדברים כבר הרבה זמן על אותנטיות, והנה מי היה מאמין, אבל דווקא מגיפת הקורונה מאפשרת להם להפוך חלום למציאות. בתי האופנה Balenciaga וסן לורן עשו הסבה לייצור מסכות בתקנים מחמירים ו-LVMH רתם את פסי הייצור של קו הקוסמטיקה והבשמים שלו מבתי ,Dior Givenchy ו Guerlain-לייצור אלכוג’ל, ותרם כבר 12 טונות של נוזל החיטוי המבוקש ל־39 בתי חולים בפריז. חברות אחרות כמו Prada, Moncler ו-Armani תורמות כספים. אז מי אמר שהשטן לובשת פראדה?

#3 מחליפים דיסקט להסכת

עם כל האהבה לנטפליקס, בואו נודה על האמת הם לא בדיוק הגיעו מוכנים למשבר הקורונה, די מהר תמצאו את עצמכם מתפשרים על תוכן, חוזרים בפעם האלף ל״חברים״ ואם לא – אז בואו, כמה כבר אפשר לשבת מול המסך? (אל תענו לנו). הגיע הזמן להיפתח לעולם הפודקאסטים, הסכתים בעברית. פודקאסטים של התאגיד, פודקאסטים מחו״ל, פודקאסטים של תחנות הרדיו האזוריות, פודקאסטים עצמאיים וחתרנים. תפעילו את המוח, תלמדו דברים חדשים ועל  הדרך – נקו את הבית לפסח, כי כמו שזה נראה כרגע, עד ליל הסדר המנקה לא תגיע.

ואנחנו מזכירים בעדינות, שגם לנו יש פודקאסט – “כאן מאזדה מדברת“. אל תרשו לעצמכם להחמיץ אותו.

4# חנונים, התפקדו

שמונה אוניברסיטאות ליגת הקיסוס בארצות הברית (יוקרה ללא פשרות) ביניהן כמובן הרווארד וקורנל, מציעות כ-400 שיעורים מקוונים בחינם. את כולם ניתן למצוא באתר ClassCentral.com. ממוזיקה קלאסית ואדריכלות רומאית  ועד לנושאים אקטואליים יותר כמו משבר כלכלי עולמי. אולי תצאו מרוששים מהמשבר הזה, אבל מה-זה משכילים.

#5 אהבתי יותר את העבודות המוקדמות שלו

מהגוגנהיים בניו יורק ועד מוזיאון ד׳אורסיי בפריז, מהפרגמון בברלין ועד הצריף של בן גוריון. מוזיאונים ברחבי העולם וכאן בארץ פותחים את שעריהם לסיורים וירטואליים. כן יודעים, הדודה כבר שלחה לכם על זה לינק בוואטסאפ, אבל למקרה שפספסתם, בלינק Google Arts & Culture,  ניתן להתחבר אל יותר מ-500 מוזיאונים וגלריות ברחבי העולם, ולזכות בסיורים וירטואליים מבלי לעזוב את הספה. ואלה שלא נמצאים שם? ובכן, נסו סתם לחפש בגוגל, לא תאמינו מה תגלו.

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים