10 דברים שחשוב לדעת על מאזדה 3

מאזדה 3 עולה שלב נוסף ומביאה רמה חדשה של אבזור, יוקרה וגם בטיחות. 10 סיבות שבגללן תהיה לך ממש בקרוב מאזדה 3 בחניה.

  1. שחר של יום חדש
    מאזדה 3 מזנקת לרמה חדשה של איכויות, יוקרה, בטיחות, ודינאמיות. פעם אמרו עליה שהיא תופסת את העין כי רואים אותה בכל מקום; אבל היום היא תופסת את העין כי היא פשוט וואוו וממש אי אפשר להתעלם ממנה, חדי העין ישימו לב לעיצוב ייחודי לכל תצורת מרכב המוסיף עניין. נוחה ומרווחת: עם נתון בסיס גלגלים ארוך ומכובד ביחס לקטגוריה, תכנון סביבת נהג מוקפדת תורמת לתחושת התמצאות מידית וחיבור מושלם בין הנהג למכונית.

  1. נגיעות של שלמות
    חבילות האבזור מרימות את חווית הנהיגה במאזדה 3 לרמה חדשה. בגרסת Premium תהנו ממסך מולטימדיה מוגדל ל-10 ורבע אינץ', תצוגה עילית HUD על השמשה הקדמית, ממשק אלחוטי למכשירי אייפון, משטח טעינה אלחוטי ומערכות בטיחות אקטיביות חדשות.
  2. הכי יפה אצלך בחניה
    כאשר בשיחת הסלון מישהו ישאל – זה יהיה הקיו שלך לומר שהמאזדה 3 החדשה שלך עוצבה בראש אחר. כבר לא רפליקה בממדים שונים של דגמים אחרים אלא כל דגם בעל זהות משלו. כך למשל ההצ’בק נשענת על קונספט vision coupe – מכונית חדשנית בעל עיצוב מרהיב המסמן את עתיד המותג. מאזדה 3 האצ'בק מאופיינת בעיצוב נקי וספורטיבי, עם פנסי LED, גריל רשת מודגש, חישוקי סגסוגת גדולים וגווני צבע שאין לאף אחד אחד. הסדאן? אה…היא נראית אחרת, שומרת על המראה הכללי עם נגיעות של סטייל יותר מעודן. מאזדה 3, אי אפשר לפספס אותה פשוט הכי יפה בכביש.

4. עפה לרמות חדשות של איכות
 כשאתם מגיעים היום לקנות מאזדה אתם מקבלים G7. זה הדור החדש של מאזדה שמביא איכויות, דיוק, הקפדה על פרטים והקפדה שאין, לאף אחת בקבוצת הרכב הזו. מהאצ’בק הסקסית, דרך הסדאן המהודרת – מאזדה לא מוותרת על דיוק בביצועים וחווית איכות ברמה הגבוה ביותר בקטגוריה.

5. פחות זה יותר
אנחנו לא שחצנים יותר בכיוון של ריאליסטים, ואנו בטוחים שיש ל-3 את תא הנוסעים האיכותי ביותר בקטגוריה. חווית נסיעה מורכבת מדברים רבים, אבל החשוב שבהם הוא תא הנהג וסביבת הנוסעים, שם אתם יושבים. איכות החומרים היא ברמה שמוצאים רק במותגי הפרימיום, זה מדגיש את הקונספט המינימליסטי והשפה העיצובית הייחודית של מאזדה שפוגשת אתכם בתוך הרכב. הכל מאוזן, משרה רוגע ומשדר איכות. תגעו במשטחים – הם יהיו רכים. תלחצו על המתגים – תבינו מיד. תעבירו אצבע בין חיבורים – הם יהיו הדוקים ומוצקים. ניקיון וויזואלי, שקט אקוסטי וסביבה מודרנית ונקייה. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים

6.  רמ”ד בטיחות
בואו נדבר בראשי תיבות. כי במאזדה 3 החדשה יש מהן המון. מבלי להעיק נתרכז בחשובות: SCBD + SBS = בלימת חירום אוטונומית שמזהה הולכי רגל בעיר ומחוצה לה, למהירויות של 160 קמ”ש, השדרוג האחרון של המערכת יבצע בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור. לא שאנחנו חלילה מעודדים להגיע לכאלה. LKA = שמירת נתיב אקטיבית עם תיקון של ההגה, BSM = ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור. חוץ מזה יש גם בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לקצב התנועה שסביב. 7 כריות אוויר ו-5 כוכבי בטיחות NCAP עם ציון של 98%. הולכים על בטוח. רצינו לסיים כאן בדאחקה, אבל בטיחות זה לא צחוק. זה מציל חיים.

7. אפקט נקודת המגוז
הנה מילה חדשה שלא הכרנו “מגוז” (נקודת ההעלמות). למה אנחנו מדברים על זה? כי מאזדה הקפידה על תכנון סימטרי של המכונית תוך התחשבות באפקט נקודת המגוז, דבר מאפשר מיקוד ברור בנהיגה וחיבור טבעי בין הנהג למכונית, בנוסף על מנת ליצור “שקט ויזואלי” וצמצום הסחות דעת בזמן הנהיגה. תצוגה עילית מקרינה מידע חיוני לעיני הנהג וממשק Apple CarPlay מבטיח שכל המיקוד יהיה בנהיגה

8. סיבובים זה כיף
ברור שנהגנו עליה. ועוד באחד הכבישים המפותלים במדינה, זה שמוביל לבית אורן. קודם כל, בכניסה לכביש הראש כאב, אולי מהצרות של היומיום. בסוף הכביש הקצר הזה, חלף כאב הראש ופינה את מקומו לחיוך כמעט בלי נשלט, ורגליים מעט רועדות מהתרגשות. המאזדה 3 היא המשפחתית המהנה לנהיגה בישראל. זה מגיע מהראש היפני, זה ששם את הנהג במרכז. במסורת היפנית קוראים לזה Jinba-Ittai והיא קשורה לחיבור ולתחושת האחדות בין סוס ורוכבו, שמאזדה אימצה כקו מנחה לתכנון רכבי המותג. סיפרנו לכם על הפילוסופיה הזאת, ועוד נספר לכם המון עליה. למה? כי אנחנו אוהבים עקרונות יפניים. הם נשמעים אקזוטיים, עמוקים, חכמים. כמו מי שנוהג במכוניות שלנו.

9. כמה חזק, ככה חסכוני
מאזדה 3 החדשה משווקת בישראל עם מנוע SKYACTIV-G בנפח 2.0 ליטר המפיק 165 כ”ס ומומנט של 21.7 קג”מ. המנוע הזה, בשילוב תיבת הילוכים פלנטרית עם 6 הילוכים, מעניקים ל-3 דחף משכנע וביצועים שריריים. רגע, רגע – המנוע הזה לא רק דוחף, אלא גם חוסך. בזכות הטכנולוגיה הזאת, הייחודית בעולם הרכב, ה-3 היא אחת המשפחתיות המהנות לנהיגה. אמרו לכם שצריך לבחור בין חיסכון בדלק לבין ביצועים? אולי במשפחתיות האחרות.. לא במאזדה 3.

10. חושבת אחרת
מאזדה שמה דגש על אמינות ללא פשרות. הרכבים מיוצרים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר בתעשייה והמוניטין של מאזדה מוצק. בנוסף, מאזדה מקדשת שיטות ייצור מסורתיות כמו למשל עיצוב בחימר. מאזדה בין יצרני הרכב הבודדים שעדיין מתחילים את תהליך העיצוב בפיסול חימר המתפתח לעיצוב חיצוני מושלם של מכונית. עוד דוגמא, כל הדגמים עושים שימוש במערכת קישוריות ייחודית MZD Connect המסכים ממוקמים בחלקו העליון של הדשבורד, המערכת נשלטת באמצעות בקר פיקוד ראשי הממוקם באיזור בורר ההילוכים, המיקום הטבעי נוסף של היד בזמן נהיגה נינוחה. באופן הזה התפעול של המכונית נוח ובטוח מבלי לשנות את המנח של הנהיגה. יש עוד המון דוגמאות אבל.. חלאס, חפרנו.

312 צפיות

השאר תגובה

To top