מאזדה בצבע

נתפס ברשת

מכסי ונטיל ממותגים, עוגיות בצורת מיאטה ואפילו מסיכות קורונה יחודיות. אביזרי מאזדה הכי שווים ברשת, מדריכון למשתמש

העולם המרתק של מאזדה כולל הרבה יותר ממכוניות. מעכשיו אפשר לקנות את כל דגמי מאזדה בישראל גם אונליין, אבל כדי שאף פעם לא תרגישו רחוקים מדי מהרכב שלכם אתם יכולים להצטייד גם באקססוריז ייחודיים. הנה כמה אתרים מובילים, שמהם תוכלו להזמין את הפריטים הכי שווים שיש:

 

האתר הרשמי של איבזור מאזדה. הגברים יכולים למצא כאן טישרטים עם הדפסים מדהימים של MX-5, חולצות פולו ממותגות, כובעים וג’קטים. הנשים ימצאו את אותם הדברים, אבל הרבה יותר יפים. פשוט ככה. תמצאו גם דגמי מכוניות נפלאים של הדגמים האייקוניים כמו המאזדה קוסמו ספורט שהוצגה ב-1964, וספלי קפה (הרי כל מי שמבין יודע שקפה בספל של מאזדה הוא הרבה יותר טעים). וחוץ מזה יש באתר סיכות, מטריות, עטים וכל מה שצריך כדי להשלים mancave מקורי. https://www.mazdacollection.com

 

המרחב הצבעוני של מאזדה מיאטה מקבל ביטוי באתר הזה בצורת המון סטיקרים מקוריים, גרבי מיאטה, טישרטים עם הדפסים קלאסיים ואפילו מסיכות קורונה עם חרטום מיאטה דור הראשון. אף מיאטה לא תהיה מושלמת בלי מדבקה המזהירה מפני היתכנות של דריפטים מענגים. בשביל 2 דולר זה שווה את הצחוקים.

https://www.redbubble.com/shop/miata

 

אם תגיעו לאתר היצירתי ETSY  תמצאו קרוב ל-700 פריטים הנושאים את השם MIATA. בין הפנינים שמצאנו כאן יש פנס אחורי בצורת לב ב- 23 שקלים, מכסי וונטיל ממותגים לצמיגים ב-25 שקלים והשוס – פורמה לעוגיות בצורת חזית של מיאטה דור 2 ב- 10 שקלים שלמים. אלה רק שלוש דוגמאות להיצע מסחרר שכולל גם טישרטים, מחזיקי מפתחות, כובעים ואפילו שטיחים ופאנלים פנימיים והכל במחירים מאוד-מאוד הוגנים.

https://www.etsy.com/market/miata

 

אתר שכולו פרטי לבוש של מיאטה בעיצובים יוצאי דופן. החל מסוודרים של חג המולד ועד מאות טישרטים וקפוצ’ונים ועליהם הדפסים של כל דור וכל סיטואציה שאי פעם מיאטה הייתה מעורבת בה. אהבנו את “BRAAAP STUTUTU” עם הדפס הטורבו הגדול עליה. בריאותי ביותר! יש ליין גברי וליין נשי. קפוצ’ון ב-40 דולרים וטישרט ב-25. ויש גם פוסטרים מעולים, תוספת בסיסית לכל בית שבחנייה שלו מחכה מיאטה.

https://miatamerch.com

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים