תרבות יפן

חבילה הגיעה

צ’יפס בטעם שזיף או קרקר אבטיח מלוח? קופסאות חטיפים, כמו שרק היפנים יודעים לעשות, קורעות את הרשת

לחטיפים היפניים לא קרה עדיין מה שקרה לסושי, אבל זה לא אומר עליהם שום דבר רע. להפך. המגוון הקיצוני, האריזות הסופר צבעוניות והטעמים המטורללים משלימים את בשורת המטבח המרתק. במערב שוב חושבים שכבר ראו הכל  – גלידת עגבניות ירוקות, קרונאט צ’ילי, מאפינס קישואים או כנאפה עם ארטיק – ואז מגיעה מאסיה עוד שקית מרשרשת בגווני ניאון ומעניקה פרשנות טרייה מה זה בדיוק מרענן, מפתיע ושונה.

יפן הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף לטיולי משפחות מישראל, ומשבר הקורונה אילץ רבים לדחות את הביקור המתוכנן בה. לפחות לחטיפים, על אלפי הטיותיהם המלוחות והמתוקות, לא צריך להתגעגע. יותר ויותר חברות יפניות מספקות חבילות יפניות ייחודיות, כשבדרך כלל הטוב הזה מגיע במשלוח חינמי לכל נקודה בעולם, וההזמנה אונליין פשוטה וידידותית. החבילות מכילות סוגים מתחלפים של חטיפים במגוון שמשתנה מחודש לחודש, לפי סוג המנוי בו תבחרו.

המחירים נעים בין 15 ל-45 דולר בחודש, תלוי בבחירה שלכם, וכוללים אוריגמי שנעשה בעבודת יד. בקופסאות היפות עשויים להיארז חברים שמרניים כמו מקלות צ’יפס בטעם שזיף מאצ’ה, קרקר אורז מטוגן מתוק מפולפל, חטיף אבטיח מלוח בצורת דג, קליפות יוזו ממותקות, סנדוויצ’וני פנקייק במילוי שעועית שחורה ועוגיות טמאגו פלאפיות בנגיעת סויה עדינה. בקיצור, מצאנו את הדיאטה החדשה שלנו. אין תחליף לטריק מיפן.

 

https://www.bokksu.com

https://www.freedomjapanesemarket.com

https://www.japancandybox.com

תגובה בפייסבוק
Tags:

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים