דגמים

עשרה דברים שלא ידעתם על מאזדה CX-5

רכב הפנאי המשפחתי שלנו הוא אחד מהאהובים והנמכרים ביותר, ולא במקרה. העיצוב, האבזור, היוקרה, הבטיחות – מציבים רף משלהם. לכן, זו לא הייתה משימה פשוטה בכלל, להתחיל מהנקודה הזו ולשפר את מה שכבר מוצלח. אבל הצלחנו, והנה 10 סיבות שבגללן כדאי לכם שבחנייה שלכם תהיה  CX-5חדשה

 

 

  1. שיפורים מבחוץ ומבפנים. ל-CX-5 יש עיצוב חיצוני משודרג שמיישר קו עם יתר דגמי המותג: הפגוש הקדמי והאחורי, סבכת הגריל ויחידות התאורה בעלות החתימה החדשה הם בעלי הפנים העדכניות של מאזדה. גם בידוד הרעשים שופר והמושבים החדשים מעניקים תנוחת ישיבה נוחה ותומכת יותר.
  2. חבילות עיצוב עם סימון קטן למביני עניין. לפעמים אנחנו רוצים להעניק לרכבים שלנו אופי שמבטא קצת יותר טוב את מי שאנחנו. במאזדה הרימו את הכפפה ומציעים עתה שלוש חבילות עיצוב שונות, כל אחת והסגנון שלה. הראשונה היא ה-ACTIVE, שמקנה
    ל-CX-5 חזות כביש-שטח אגרסיבית יותר. החבילה מגיעה עם פגושים בעלי גימור כסוף דמוי מיגון גחון, תא נוסעים עם גימורים בגוון ירוק ליים (LIME GREEN) בפתחי המיזוג ותפרים מיוחדים במושבים, שגם הם באותו גוון ירוק ליים. יודעי דבר יבחינו מבחוץ, על הגריל הקדמי, בסימון של ארבע נקודות באותו גוון ירוק ליים, שמרמזות על החבילה המיוחדת. השנייה היא חבילת SPORT, שמקנה ל-CX-5 מראה קרבי ונחוש, עם אלמנטים ספורטיביים בגווני אדום ושחור מבריק, חישוקי “19 ייחודיים, צינורות פליטה בעלי יציאה מוגדלת, ריפודי עור שחורים בשילוב תפרים אדומים ועוד. גם כאן נמצא בגריל הקדמי סימון ליודעי ח”ן: ארבע נקודות אדומות.

שלישית ואחרונה חביבה היא חבילת SIGNATURE שמעניקה תחושת יוקרה ואקסקלוסיביות. בין היתר, מקבלת חבילה זו “חצאיות”, פגוש אחורי וחיפויי גלגלים בגוון המרכב, גימורים ייחודיים בתא הנוסעים וחישוקי סגסוגת מיוחדים וריפודי עור נאפה חום-אדמדם יוקרתיים.

  1. בטיחות מעל הכול. למאזדה חשוב שתהיו הכי בטוחים שאפשר, ולכן בכל רמות האבזור של ה-5-CX יש אבזור בטיחות אקטיבי, כלומר מערכות שיודעות גם להשתלט על ההגה ועל הבלמים בשעת חירום, כאשר הרפלקסים שלכם נרדמו בשמירה או פשוט לא מספיקים מול המוח של המערכת. האבזור הבטיחותי כולל סייען בלימה אקטיבי, סייען היגוי אקטיבי וגם בקרת שיוט אדפטיבית.
  2. איכות חיים שלא הכרתם בפקקים. כולם שונאים לעמוד בפקקים, אבל מאזדה CX-5 עושה הרבה מאוד כדי לשפר את החוויה ולהביא אתכם אל היעד מבלי שתהיו מרוטי עצבים. איך זה קורה? בניגוד לרבות מהמערכות שנמצאות בשוק, מערכת בקרת שיוט האקטיבית שלה עובדת ממהירות אפס. כלומר, היא יודעת לעצור בפקק לחלוטין ויודעת גם להתחיל בנסיעה כאשר המכונית מקדימה ממשיכה. אפילו את שמירת מרחק הביטחון שמשאירים לפנינו אפשר לקבוע, והמערכת תקפיד עליו ותחסוך מכם ניסיונות עצבניים (ומסוכנים!) להיצמד כמה שאפשר אל הדבוקה. זה לא אומר שאתם יכולים ללכת לישון ולתת למכונית לעשות הכול. אבל זה כן אומר שרמת הסטרס יורדת פלאים, קרבות האגו המטופשים מסוג “אני לא נותן לו להיכנס ומצדי שנתנגש” הופכים להיסטוריה וה-CX-5 הופכת למקום הרבה יותר נעים להעביר בו את הזמן בכבישים העמוסים שלנו.
  3. היא שחקנית מרכז. יש מכוניות שמצוידות במערכת שמירת נתיב אקטיבית, כלומר המכונית יודעת לא לסטות לשוליים. אבל לא לכל מכונית יש מערכת CTS, כלומר מערכת שלא רק מוודאת שהמכונית לא תגלוש החוצה מהנתיב אלא גם מוודאת שהמכונית תמשיך לנסוע במרכז נתיב הנסיעה במקום לזגזג ולבצע תיקונים, מה שמעניק נסיעה נינוחה יותר.
  4. 19 זה לא רק מספר: למאזדה CX-5 יש חישוקי 19 אינץ’ כבר בגרסת הבסיס. אנחנו יודעים, 19 אינץ’ זו מידה שאפשר למצוא בדרך כלל במכוניות ספורט. אבל כל אתלט צריך נעליים טובות, ובהתחשב בביצועים של מאזדה CX-5צריך חישוקי גלגלים במידה ספורטיבית גם בגרסאות הבסיס וגם בגרסאות הבכירות.
  5. לא שכחנו את ההנעה הכפולה. דגם ה-SIGNATURE מצויד במערכת ההנעה הכפולה של מאזדה, אשר כוללת גם כמה מצבי נהיגה: מצב ספורטיבי, מצב נסיעה רגיל וגם כמובן מצב שטח, למי שמעוניין לקחת את ה- 5-CX למקומות שרוב רכבי ה”כביש-שטח” שרק נראים ככה לא מסוגלים להגיע.
  6. יש לה משהו מיוחד בעיניים. והמשהו הזה מסתתר מאחורי שני ראשי תיבות לועזיים: HBC ו-AFS. שתי המערכות האלה, שמגיעות כבר מדגם הכניסה, מעניקות לפנסים הקדמיים של ה-CX-5 תכונות שמשפרות דרמטית את הבטיחות בנהיגה בלילה, וייתכן שלא רבים מודעים להן. אז בשביל זה אנחנו פה. המערכת הראשונה, HBC, יודעת להחליף אוטומטית את התאורה ממצב מתאורת רכב רגילה, לאורות גבוהים. למה זה טוב? כי בכבישים נידחים וחשוכים אנחנו רוצים מצד אחד לראות טוב את הדרך – ומצד שני לא לסנוור רכב שמגיע ממול. המערכת “יודעת” שמישהו מגיע מולנו, ומנמיכה את האורות בדיוק בזמן הנכון. AFS היא מערכת מסתגלת שעוקבת אחר כיוון הנסיעה, משנה בהתאם את אלומת האור, ויוצרת עבור הנהג שדה ראייה אופטימלי. וזה עובד ממש כמו קסם.
  7. זה כיף! מאזדה לא שוכחת את מה שחשוב בכל דגם שלה: הנהיגה צריכה להיות מהנה. לא משנה אם מדובר ברכב כביש שטח או במאזדה 5-MX פתוחה – העיקרון אותו עיקרון: היגוי חד, תגובות חדות ויכולת בלימה מעולה הם מה שעושים את ה- 5-CX רכב כביש שטח כל כך מהנה. אגב, חלק מרשימת השינויים כולל מתלים חדשים ומשופרים, שדואגים בדיוק לכך.
  8. יש שחור ויש שחור. CX-5 החדשה מציגה לראשונה רמות גימור חדשות, שזמינות גם במנועי 2.0 וגם במנועי ה- 2.5 ליטר. מדובר ברמת הגימורPURE BLACK , שמוסיפה בין היתר שליטה על ההילוכים מגלגל ההגה ומערכת שמע של BOSE. בנוסף, רמת PREMIUM BLACK מוסיפה על כל אלה גם חיישני חניה מלפנים ומאחור, סייען בלימה בנסיעה לאחור, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען באמצעות מחוות רגל ומאפיינים נוספים.
תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

הרשמו לניוזלטר של בלוג מאזדה
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים